Faq

Veelgestelde vragen. 

Heb je zelf een vraag, dan voegen wij hier graag het antwoord toe!

Wie zijn onze leden?

Onze leden kan je eenvoudig terugvinden op de website wegenbouw.be of op deze van onze Nederlandse partnersite entreeding.com. KIik op volgende pagina: 

https://www.wegenbouw.be/bedrijf/zoeken 

Je zal merken dat het er heel wat zijn.

Kan je de Infra App vinden in de app stores?

Neen, zoek de App niet in de app-stores van Apple of Android. Bij het inloggen via een browser herkent de software het toestel en toont de juiste versie voor pc of mobiel toestel.

Een vraag plaatsen, hoe werkt dit?

Je hebt iets nodig op een werf! Je selecteert uit onze structuur waarvoor je de vraag plaatst (bijv. 500m3 teelaarde, een zeefmachine, ...) , je vinkt de specificaties aan, en vult de locatie in. Vervolgens plaats je de vraag. 

Na het 'matchen' van deze aanvraag door onze database verstuurt de applicatie jouw aanvraag dan naar de bedrijven voor wie dit van toepassing is.

Wanneer er een oplossing werd gevonden, kan je de aanvraag verwijderen uit de applicatie en zal je niet meer onnodig gecontacteerd worden.

Hoe weet het netwerk welke machines ik beschikbaar heb?

Je kan jouw machines (met of zonder bediener) 'aanbieden' in de applicatie voor een welbepaalde periode. Deze krijgen dan een 'groene' status in onze app. Collega's zien dus wie er op welke locatie (of regio) machine beschikbaar heeft. Zodoende weten zij wie zij best contacteren.

Ook voor aanbestedingen?

Inderdaad de applicatie biedt de mogelijkheid om aanbestedingen & offerte-aanvragen te plaatsen. Zowel voor projecten / aanvragen in uitvoering (bijv. uitbesteden deelprojecten) als in aanbestedingsfase. De database levert deze in één keer automatisch af bij de juiste bedrijven. 

Je selecteert de producten, machines en/of activiteiten die in jouw project begrepen zijn, en de aanbesteding (aanvraag) wordt afgeleverd bij de juiste bedrijven.


Kan je een werkregio instellen?

Ja, in de applicatie kan je één of meerdere werkregio's instellen. Deze kan je koppelen aan jouw aanbod (machines, activiteiten, ...). Je kan jouw werkregio steeds uitbreiden of inperken, naargelang jouw voorkeur.

Kan je instellen dat vraag of aanbod exclusief zichtbaar is binnen beperkt netwerk?

JA, alle vraag/aanbod kan je zo instellen dat dit alleen gedeeld wordt binnen jouw netwerk. We denken hierbij bijvoorbeeld aan (con)cullega's / leveranciers waarmee je regelmatig samenwerkt, verschillende zelfstandigen die veel samenwerken of aan verschillende vestigingen uit dezelfde bedrijvengroep.

Is er een helpdesk?

Bij vragen helpen wij uiteraard graag verder. Zowel in België als in Nederland is helpdesk aanwezig, en lossen wij jouw probleem zo snel mogelijk op. Verder krijgt u een volledige opleiding bij de aansluiting op ons platform.

Daarnaast is er in de applicatie op iedere pagina een helpfunctie met de nodige uitleg.

keyboard_arrow_up

{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}

x